Deponia Collection
Deponia, de thuiswereld van Rufus, is een schroothoop van planeetformaat. Wanneer de mooie Goal, een meisje uit het Elysium, echt letterlijk in zijn armen valt, lijkt de droom van Rufus om Deponia te verlaten toch haalbaar te zijn.
Ga mee met Rufus op zijn waanzinnige avontuur en beleef het meest bizarre liefdesverhaal uit de geschiedenis van de videogames. Deze reis voltooi je alleen als je wilde achtervolgingen overleeft, de gekste gadgets bouwt en je soms van je heldhaftige kant laat zien.