Net als je denkt dat de wereld veilig is en je even rustig kunt zitten, verschijnt er een nieuwe bedreiging. Nadat de Delta Squad al een buitenaardse invasie heeft overleefd in FullBlast, moeten ze het nu opnemen tegen Generaal Rumanovsky, een maniakale opperheer die voor niets terugdeinst om de wereld te veroveren.
Om de bedreigingen te overwinnen moeten spelers hun best doen om hun vaardigheden te upgraden en zo maximale schade aan te richten bij de vijand.