Pak een geweer en schiet erop los - deze zombies zijn even gemeen als dwaas.
Je bent wellicht de laatste persoon op aarde! Pak je geweer en schiet erop los - deze zombies zijn even gemeen als dwaas. Overleef van dag tot dag, breid je arsenaal uit en boost je power-ups om de horde lijken die in je buurt rondschuifelen te vernietigen.