In het fluorescerende licht van een supermarkt in Tokio verandert je alledaagse nachtdienst in een afdaling in waanzin. Meegesleurd in een verwrongen parallelle realiteit door mysterieuze schaduwfiguren, moet je door een nachtmerrieachtige versie van modern Japan navigeren waar bekende straten vervormen tot onmogelijke geometrieën en alledaagse mensen duistere geheimen herbergen.
Met authentieke retro low-poly-beelden en een spookachtig geluidsontwerp, dompelt Dark Receipt je onder in een psychologische horrorervaring waar elk flikkerend licht en vervormde textuur toenemende angst opbouwt. Los kleine maar mysterieuze puzzels op, ga de confrontatie aan met raadselachtige personages en puzzel de waarheid achter je ontvoering bij elkaar terwijl je de schaduwen ontwijkt die je door deze verwrongen realiteit achtervolgen.