Neem een paar getalenteerde dansers in je team en zet een show neer terwijl je naar de finish racet. Leuke muziek, coole moves en kleurrijke kostuums zijn het geheim voor de overwinning!
Speel nieuwe kostuums vrij voor je dansers. Leer nieuwe danspasjes. Elk level is uniek en leuk! Open alle opties om alle dansen en bijzondere kostuums voor je team te zien.