De held is een kikker? Dat klopt, in het top-down survival actiespel Dagger Froggy speel je de rol van een dappere pixelart-amfibie terwijl je golven wezens afweert die je tot hun prooi willen maken. Van grasveld en griezelige begraafplaats tot aan de woestijn en meer, je moet slechteriken uit verschillende levels verslaan terwijl je munten verzamelt van degenen die je doodt om permanente upgrades voor je kikker te kopen.
Kies strategisch uit een verscheidenheid aan buffs en geef munten uit om tot 15 kikkers te ontgrendelen met unieke uitrusting en bewapening. Verhoog de bewegingssnelheid, maximaliseer de wapenkracht en profiteer van andere verbeteringen. Terwijl je permanente upgrades verdient, ontgrendel je extra uitdagende levels. Kun je ze allemaal overleven?