Let op: dit artikel is niet meer te koop.
Vier DOOM's 25e verjaardag met de heruitgave van het originele DOOM (1993). DOOM kwam voor het eerst uit in 1993 en liet miljoenen gamers kennismaken met de snelle, zenuwslopende actie waar de franchise om bekend staat.