Ben jij klaar voor de kubus? Pak dan je Cubot en snijd je met je laser een weg door 50 arcadelevels in deze non-stop, ouderwets verslingerende actie!
Om te slagen moet je je dodelijke vijanden slim ontwijken en elimineren, waarbij je reflexen tot het uiterste worden beproefd. Op deze reis zullen alleen de besten overleven!
Cubixx is een geweldige, veelgeprezen actiegame, geïnspireerd door één van de beste arcadegames uit de jaren 80!