De wereld is gehuld in duisternis en de fee Silk gaat op weg, op zoek naar hulp. Ze ontmoet een jonge heks die Nata de Cotton heet en die haar eigenlijk niet per se wil helpen... Totdat Silk haar vertelt dat er onderweg reusachtige willows op haar staan te wachten, snoepjes waar Cotton dol op is. Zo gaan ze samen op weg om te ontdekken wat de oorzaak van de duisternis is... en om willows te vinden!
Beleef de prachtige en authentieke Cute 'em Up-action van de jaren '90 in al haar pracht en charme!