Alles in dit werk bestaat uit “kleine” elementen.
Je kunt in weinig tijd genieten van een kleine kaart, een kleine ontdekking, een klein verhaal, enz.
Wapens en personages groeien als je ze uitrust en vecht, zodat je meer plezier beleeft aan gevechten.
Veel schatkisten en dieren zijn verborgen op plekken die niet in één oogopslag te zien zijn, dus je kunt ze zoeken terwijl je op verkenning gaat.
Het verhaal gaat over hun “kleine avontuur om de wereld te realiseren die ze voor ogen hebben.