Cat President: A More Purrfect Union
Je bent een gewoon tienermeisje dat op zoek is naar werk nadat je universiteitsdromen niet helemaal uitkwamen. Maar als je tijdens een nationaal debat achter de schermen verdwaalt, vind je veel meer: een stel pratende katten die zich kandidaat stellen voor het presidentschap. En dat is nog niet eens het vreemdste - ze willen JOU allemaal inhuren als campagnemanager!
Kun jij de wereld van de presidentiële politiek aan? Weet je eigenlijk wel wat een campagnemanager doet? Zul je de liefde vinden met je kandidaat om... een meer purrfecte unie te vormen?
Met een script van meer dan 350 pagina's is Cat President een visuele roman boordevol romantiek, humor en schattige plaatjes van katten. Breng vandaag nog je stem uit!