Card Game Bundle Vol. 1
Frost – een kaartspel waarin het samenstellen van een set en overleven in je eentje in een wrede vrieswereld die verwoest is door een geselende storm centraal staat.
Monster Slayers – een rogue-achtig RPG-avontuur waarin je een set moet samenstellen, voorzien van een innovatief op kaarten gebaseerd vechtsysteem.