Bereid je voor op een wereld vol epische gevechten, diverse personages en een eindeloze stroom aan actie in Call of Sentinels! Deze snelle bullet hell arena shooter test je reflexen en strategische vaardigheden terwijl je je een weg baant door hordes vijanden en krachtige bazen.