SPEEL MET JE ETEN
Welkom bij Brunch Club! Een hectisch vechtfeest met eten voor 1-4 spelers, met een vleugje popcultuur. Werk samen om een selectie heerlijke uitdagingen te voltooien, maar kijk uit, we hebben het niet gemakkelijk gemaakt! Test je vaardigheid om kalm te blijven in de keuken met je vrienden en wees voorbereid om het te proberen, proberen en nog eens te proberen!
Waag je aan arcade-actie in een aantal minigames, variërend van de twee speler versus-stand Face Off tot het bouwen van bruggen in Five Second Rule, waar je je eten van de vieze oppervlakken moet zien te houden.
Je kunt uit een compleet menu met levels kiezen, elk met unieke en uitdagende gameplay!
Werk samen voor de beste tijd op het wereldwijde klassement! Teamwerk zorgt dat de droom uitkomt!
Online klassementen betekent dat het niet goed genoeg is om gewoon iets af te maken! Nu kun je pas echt strijden! Alleen de meest geharde en coöperatieve teams zullen de top bereiken. Wereldwijde ranglijsten vind je ook in het menu Level Select.
Het gaat niet alleen om koken in Brunch Club We hebben allerlei andere spelstanden voor wanneer de stress van de hoofdspellen je een beetje te veel wordt. Of je je door controlepunten worstelt in Five Second Rule of je een weg ramt, slaat en ontwijkt naar de sumo-overwinning in Riceball Rumble, er is voor elk wat wils.