Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged
Betreed de straten van Parijs in "Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged", een substantieel verbeterde versie van het meermaals bekroonde, klassieke avontuur aller tijden. Geniet van een wereldomspannend verhaal waarin de onverschrokken Amerikaan George Stobbart en de onverschrokken journalist Nico Collard in een aangrijpend avontuur terechtkomen, waarbij ze exotische locaties verkennen, eeuwenoude mysteries oplossen en duistere samenzweringen dwarsbomen om de mysterieuze geheimen van de Tempeliers te ontdekken.