Breakout Beyond
Speciale blokken geven je een voorsprong, zoals grote baksteenopruimende knallen, een barrière die je bal redt en een laserkanon om een pad vrij te maken. Stuk voor stuk belonen ze spelers met duizelingwekkende dynamische effecten die voor een ongekende spanning zorgen in Breakout.
Elk van de 72 levels zal je vaardigheden tot het uiterste drijven, maar je zult niet zonder hulp zijn. In de focusmodus kun je de tijd vertragen ten koste van je score. Of als je hulp en gezelschap wilt, kun je een vriend inschakelen om het hele spel te spelen in lokale coöp voor twee spelers.