Black Paradox
Black Paradox is een supersnelle roguelite shoot 'em up. Gebruik allerlei wapens, power-ups, drones en andere upgrades om legio vijanden te verslaan. De achtergrond bestaat uit levendige pixelart en een synth-wave soundtrack. Reis als de beruchte premiejager Black Paradox door de ruimte en versla de gevaarlijkste criminele organisatie van het universum: de Hellraisers en de zeven luitenanten.