Best of Merge vol#3
De iconische Alex Kidd is terug! Duik direct terug in Miracle World en ervaar het zoals je het nog nooit eerder hebt gezien. Compleet met nieuwe HD-graphics, gameplayverbeteringen en animaties. Herontdek alle levels van het originele spel, evenals gloednieuwe levels die de overlevering en het verhaal achter Alex Kidd uitbreiden. Vernietig de boosaardige Janken the Great en red de mensen voor eens en voor altijd van Radaxian! De wereld heeft een held nodig, waar wacht je op?
Er zijn verschillende manieren om de beste boerderij te bouwen en aan te passen in Monster Harvest! Maak en plaats tientallen items en til je boerderij naar een hoger niveau door ambachtelijke voorwerpen te maken! Ontgrendel de irrigatieleidingen, de pekelaar en meer om je vers geoogste gewassen om te zetten in producten die klaar zijn voor de markt.