Beatbuddy: Tale of the Guardians
Awakened from his slumber, Beatbuddy journeys through lush hand-painted environments on a quest to save his companions and his own immortality. Beatbuddy interacts with the living breathing environment that pulses to the beat of an original soundtrack, aiding him as he unlocks new paths and solves puzzles.