Bereid je voor op de grootste kosmische comeback ooit op de Nintendo Switch! Astro Bears is terug en beter dan ooit, met een schat aan verbeteringen, nieuwe beren, planeten en spelstanden om er weer een beestachtig feestje van te maken!
De game waar honderdduizenden spelers verliefd op werden krijgt nu een nieuwe draai! Beleef nog meer chaotische gameplay met oneindige of eindige Ribbons, planeten in alle formaten en acht beren met verschillende eigenschappen om mee te experimenteren!
Maak bondgenoten (of vijanden) in de nieuwe competitieve stand waarin spelers één-tegen-één vechten in vijf uitdagende rondes! Nodig een vriend uit om je te helpen Jetfish te verzamelen in een Jetfish Hunting-stand voor twee spelers en probeer samen de wereldwijde highscore te halen! Zet je vriendschappen op het spel in de klassieke Party-stand, waarin je pas echt de beest kunt uithangen!