Assault On Metaltron
In deze tower-defensegame kun je je torens upgraden hoe je wilt. Speel als de Defender Golem van Metaltron en bouw torens om je planeet te beschermen tegen mensen en orks. De campagnestand bevat 40 levels die je alleen of met z'n tweetjes kunt spelen. Ook is er een Skirmish-stand.