Een van de beste physics-puzzelgames aller tijden is er nu eindelijk voor de Nintendo Switch: Art of Balance.
Puzzelgames horen verslavend te zijn. Daarom zitten er in Art of Balance 200 levels die niet alleen je vaardigheid op de proef stellen, maar ook je inbeeldingsvermogen. Vanwege de perfecte besturing is Art of Balance dan ook makkelijk om mee te beginnen, maar moeilijk om mee te stoppen!
Art of Balance is de ultieme uitdaging voor puzzelexperts in spé: het bevat vijf verschillende spelstanden en de mogelijkheid om online of in de splitscreenstand te spelen. Op ieder moment kunnen tot wel drie spelers meedoen om je te helpen puzzels op te lossen.
Met zijn luchtige loungemuziek en acht schitterende omgevingen is Art of Balance perfect geschikt voor ontspannende gamesessies, in je eentje of met vrienden. Speel de game thuis of neem hem met je mee om andere spelers met een Nintendo Switch uit te dagen.