Betreed de adembenemend mooie wereld van Arco, een unieke, tactische actiegame waarin jouw keuzes het verhaal bepalen. Reis met vier onverwachte helden door weelderige bossen, uitgestrekte velden en verzengende woestijnen, en neem wraak op de bende van het Rode Gezelschap. Vecht tegen krijgers uit verschillende naties, verdrijf hebberige kolonisators en slacht monsterlijke wezens af tijdens je reis door dit betoverde land. Verander je lot, één zet per keer.