Een dynamisch actiespel dat de speler onderdompelt in de wereld van tankgevechten. Neem het commando over een krachtige tank en ga op spannende missies vol gevaren!
Elk niveau is een uniek slagveld waar de speler verschillende gevechtsmissies moet uitvoeren. Tijdens deze missies krijg je te maken met verschillende soorten vijanden: van licht gepantserde voertuigen tot zware aanvalstanks. Plan je aanvallen, gebruik dekking, manoeuvreer strategisch en vernietig je vijanden om de overwinning te behalen op elk slagveld.