Alwa's Legacy
Alwa's Legacy is een moderne retrogame vol gevaarlijke kerkers, mystieke voorwerpen en eeuwenoude geheimen. Upgrade je magische krachten en kies je eigen pad in deze niet-lineaire adventuregame waarin veel valt te ontdekken.
Je hebt katachtige reflexen nodig om door de vele uitdagende kamers te navigeren. Met de gebruiksvriendelijke instellingen kan iedereen Alwa's Legacy optimaal ervaren.