Arga traint elke dag om te bewijzen dat hij sterker is dan zijn vader, de man die als de sterkste ter wereld wordt beschouwd. Tijdens dit proces ontwaakte hij als Soul Alter, een unieke klasse die hem en zijn metgezellen laat wisselen tussen volwassen en tienervormen. Soms een jonge man, soms een jongen, gaat hij samen met zijn bondgenoten grote uitdagingen aan.
Verken een steeds groter wordende wereld in prachtige pixelart, van puzzeldungeons tot verborgen gebieden! Verzamel ingrediënten om te koken, voltooi speciale missies exclusief voor de tienervorm en ontdek elk hoekje van Alter Age!