Air Strike: WW2 Fighters Sky Combat
Deze arcade-shootergame is nu uit en biedt een meeslepende en ongekende ervaring! Beleef de unieke atmosfeer van de Tweede Wereldoorlog en ontdek deze luchtgevechtsshooter met buitengewone retrographics!