Actraiser Renaissance
Actraiser Renaissance combineert 2D-platformactie (Realm Acts) met stedenbouwsimulatie (Realm Management) in de ultieme strijd tussen goed en kwaad!
Met de soundtrack die de gamewereld op zijn grondvesten deed schudden toen deze oorspronkelijk uitkwam, gecomponeerd door de legendarische Yuzo Koshiro - nu geremasterd!
Help de mensheid op te bloeien door als de Lord of Light en hun trouwe engel te spelen in een wereld die geteisterd wordt door het kwaad.
Realm Acts: gebruik vuur, ijs en andere soorten magie op strategische wijze in deze 2D-actielevels. Als je deze levels voltooit, keren de mensen terug naar het rijk, zodat je kunt beginnen met het ontwikkelen van je nederzettingen.
Realm Management: help de mensheid te bloeien door je nederzettingen te ontwikkelen en ze begeleiding te geven. Gebruik je wonderbaarlijke krachten om bliksem en aardbevingen op te roepen, zodat je obstakels als bomen en keien kunt opruimen die de groei van je uitverkorenen hinderen. Speel als de engel van de Lord of Light en gebruik je krachtige pijl en boog om de kwade monsters te verdrijven die het op je volk hebben gemunt.
De originele Actraiser-componist, Yuzo Koshiro, heeft alle kenmerkende originele nummers opnieuw gearrangeerd en bovendien 15 nieuwe nummers toegevoegd. Spelers kunnen tijdens het spelen schakelen tussen de originele muziek en de opnieuw gearrangeerde nummers. Heb je even genoeg van het beschermen en opvoeden van je dorpelingen? Leun dan lekker achterover en geniet van de muziek.