Active Soccer 2019
Active Soccer 2019 heeft een complete carrièrestand met vele internationale competities, bekers en toernooien. Stel je voor dat je coach bent van een Engels team uit de vijfde divisie. Je hebt een budget en het is je doel om te promoveren naar hogere divisies. Dat kun je doen door spelers te kopen, tactieken te bedenken, het team te beheren en echte wedstrijden te spelen!