Ontdek een buitengewoon avontuur in een dynamische Action RPG met gevechten in de stijl van Souls. Verken de mythische wereld van het oude Griekenland, waar je de rol aanneemt van de onverschrokken krijger, Achilles.
Geniet van de spectaculaire uitzichten. Verken open werelden en ga talloze uitdagingen aan. Word een onverslaanbare held!