A Walk With Yiayia
No fail states, low stress, and an emotional story connecting the experiences between first generation immigrants and their family members, reflecting on what they can learn from each other's experiences.
Connect through engaging conversations, explore a relaxing environment, and complete microquests in this thoughtful adventure.
A Walk With Yiayia is an emotional story about inspiring your grandma to get out of her comfort zone and live her life without fear.