2 in 1: Trash Punk & Moto Rush GT
Verdubbel de spanning en waarde met deze Trash Punk-bundel! Elke game biedt zijn eigen unieke ervaring en samen zorgen ze voor urenlang plezier in verschillende genres.
1)Trash Punk: Duik in een post-apocalyptische wereld vol gevaar, waar je wapens verzamelt en je een weg baant om te overleven in een wilde, chaotische omgeving.
2)Moto Rush GT: Scheur door het verkeer en de chaos in een razendsnelle motorrace waar reflexen en trucs je sleutel tot de overwinning zijn!