100 Deuren: Ontsnappen van Kantoor
Zet je brein aan het werk en denk creatief na om deze fantastische, lastige en spannende puzzel spelletjes op te lossen en samen met Mia uit het kantoor te ontsnappen. Speel dit ontsnappingsspelletje en laat Mia’s verhaal jouw verhaal worden. Je hebt een baan, je zit vast en wilt ontsnappen! Help Mia en help daarmee ook jezelf!
Alleen de allerslimste mensen kunnen uit het kantoor ontsnappen. Ben jij er zo’n een? Ontsnap uit de kamer in dit escape spel! Ontgrendel deuren op elk level en geniet van een spannende ervaring terwijl jij en Mia ontsnappen uit het kantoor!
100 Deuren: Ontsnappen van Kantoor is een uniek escape room spel waarmee jij uit het kantoor kunt ontsnappen.