Yakuza 0 Director’s Cut
Vecht alsof je leven ervan afhangt in de entertainmentdistricten van Tokio en Osaka als yakuza Kazuma Kiryu en cabaret clubmanager Goro Majima in een episch crimidrama waarin het lot van deze legendes met elkaar verweven zijn geraakt.
Kiryu en Majima hebben allebei hun eigen unieke vechtstijl om dynamisch te kunnen wisselen en creatief schedels te kunnen inslaan met je vuisten, tijdelijke wapens te gebruiken en nog veel meer. Iedereen kan genieten van spannende, ongeremde actie dankzij de eenvoudige bediening en de talloze vaardigheden.
De content van de Director's Cut geeft meer inzicht in belangrijke incidenten en achtergrondverhalen van personages, met nooit eerder vertoonde cutscènes. Bovendien kun je met de online Red Light Raid-multiplayermodus de krachten met vrienden bundelen en uit 60 speelbare personages kiezen om al die hordes vijanden uit te schakelen.