Twee legendarische Activision-games keren terug met nieuwe skaters, spectaculairdere stunts, een soundtrack met nieuwe beats en voor het eerst in meer dan tien jaar... nieuwe skateparken! Speel online met cross-play en haal klassieke capriolen uit.