Bepaal de koers van de geschiedenis in Sid Meier’s Civilization VII. Je kunt nu gebruikmaken van muisbesturing voor een intuïtievere ervaring, terwijl je keuzes maakt die bepalend zijn voor de culturele ontwikkeling van je rijk. Bouw steden en architectonische wonderen, help je beschaving vooruit met nieuwe technologische ontdekkingen, en verover of werk samen met rivaliserende beschavingen terwijl je de wereld verkent. Of je er nu voor kiest om de geschiedenis te volgen of je eigen pad kiest, bouw gedurende de tijdperken aan je nalatenschap als Sid Meier’s Civilization VII naar de Nintendo Switch 2 komt.