Clash of Elementalists
Kruip in de huid van de vier elementalisten die elk over hun eigen superieure kracht - vuur, aarde, lucht en water - beschikken en trek ten strijde op het slagveld!
Maak gebruik van de unieke kenmerken van het figuur van jouw keuze en gebruik zijn of haar kenmerken om op afstand aan te vallen of verschillen van mening te beslechten in een gevecht van man tegen man. Vernietig de andere elementalisten in vermakelijke en heftige rondes waarin jij alleen aanvalt of neem het op tegen je vrienden via de lokale draadloze verbinding! Voer het gevecht hoog boven de wolken of diep in de oude ruïnes en zorg dat jouw elementalist de overwinnaar wordt.