Hatsune Miku: Project Mirai DX
De Japanse popster Hatsune Miku maakt haar Europese debuut op de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Volg het ritme en speel mee met je favoriete Japanse popsterren in Hatsune Miku: Project Mirai DX.
Maak kennis met de sensationele popster Hatsune Miku, die al zingend en dansend een verzameling van 48 volledige hits ten gehore brengt. Met genres variërend van pop-rock en dance tot chiptune en nog veel meer, heeft Hatsune Miku: Project Mirai DX meer dan genoeg te bieden voor iedereen. Geniet van populaire nummers als ‘World is Mine’ en ‘Electric Love’ in twee verschillende standen: Tap of Button. Tik op de kleurenpanelen die in beeld verschijnen of druk, als dit wordt aangegeven, op het juiste moment op de knoppen om de maat te houden, en probeer de hoogste scores te behalen.
Of je nu voor het eerst een ritmische game speel of een ware Miku-kenner bent, elk nummer heeft drie moeilijkheidsniveaus om onder de knie te krijgen en biedt een schat aan mogelijkheden om er je eigen muzikale draai aan te geven. Gebruik Play Coins om hulpvoorwerpen te ontgrendelen, ritmische geluiden aan te passen, pictogramstijlen te wijzigen en zelfs de zangers te wisselen in bepaalde nummers.
Laat de ritmische actie even voor wat het is en leg je toe op het virtuele appartement van de zangeres, de choreografie van nieuwe dansroutines en het schrijven van teksten. Of kom even helemaal tot rust en bekijk video's in de stand Theatre. Bovendien kun je afspeellijsten creëren en de video's die je via StreetPass en SpotPass met andere spelers deelt van commentaar voorzien. In de stand Jam Along kun je elk nummer heel eenvoudig van je eigen muzikale stijl voorzien: gebruik de verschillende knoppen of tik op het touchscreen om je favoriete nummers van nieuwe geluiden te voorzien.