Ga als onbekende held de citadel binnen en versla de kwaadaardige tovenaar Watrys. Verken de diepste krochten van deze first-person dungeon crawler vol real-time gevechten, unieke runemagie, ontdekkingen en puzzels. Deze game neemt je mee terug naar RPG-kerkers zoals je ze kent van vroeger. Daar moet je het opnemen tegen talloze monsters, op zoek gaan naar verborgen schatten en dodelijke valkuilen vermijden. Leer je vijanden kennen, vind hun zwakke plek en vermorzel ze. Experimenteer met magie en ontdek krachtige toverspreuken. Alleen de sterkste overleeft.
Om de machtige Watrys te verslaan moet je je personage krachtiger maken en op zoek gaan naar uitrusting en wapens. De spelbesturing is ontwikkeld voor de Nintendo 3DS-stylus, waardoor zwaardvechten en toveren een leuke en intuïtieve ervaring worden.