Ninja Usagimaru - The Gem of Blessings -
Kruip in de huid van Usagimaru en maak een reis waarop je dorpelingen moet bevrijden van de kwaadaardige Mononoke. Het is jouw taak om de dorpsbewoners in veiligheid te brengen bij het Usagi-standbeeld.
In ieder level tref je een gevangengenomen dorpsbewoner aan. Om die te redden moet je verschillende valstrikken omzeilen en het opnemen tegen de Mononoke.
Maak gebruik van de verschillende gereedschappen die je tot je beschikking hebt, het landschap en zelfs de Mononoke zelf om de dorpelingen te redden en ze in veiligheid te brengen.