Medabots AX Rokusho Vers.
Ieder jaar strijden de beste Meda-vechters in het World Robattle Tournament. Ga mee met Ikki en Rokusho om het samen tegen deze vechters en hun Medabots op te nemen en te laten zien wie de beste is.
Samenwerking en strategie vormen de sleutel tot succes. Pas je Medabots aan, en win zeldzame en kostbare onderdelen in gewonnen gevechten om je winstkansen te vergroten. Als je verliest, loop je het risico dat je Medabot op de schroothoop belandt!
De Rokusho-versie bevat Meda-onderdelen en medailles die niet in de Metabee-versie te vinden zijn.