Ontdek meer mogelijkheden voor je persoonlijke rijk met vier nieuwe natuurwonderen: Machapuchare, Mount Fuji, Vihren en Vinicunca!
Deze content is apart verkrijgbaar, maar is ook verkrijgbaar als onderdeel van de Crossroads of the World Collection DLC-bundel met twee leiders, vier beschavingen en vier natuurwonderen.