"Stuffed Mizutsune" Hunter layered weapon (Heavy Bowgun)
Praat na aanschaf met de Courier in de game en selecteer Add-on Content om de content te ontvangen. Het gebruik is afhankelijk van het type content, zoals hieronder beschreven.