CI_Symbol_Explanation_CE.png
Dit keurmerk geeft aan dat het product voldoet aan de regelgeving met betrekking tot de import van apparatuur in de Euraziatische douane-unie.
Het Regulatory Compliance Mark (RCM) geeft aan dat het product voldoet aan de veiligheidsvoorschriften met betrekking tot elektriciteit in Australië en Nieuw-Zeeland.
Het VCCI-keurmerk wordt gebruikt op de Japanse markt en geeft aan dat de bijbehorende elektronische apparatuur onschadelijk is, omdat de emissies op acceptabele niveaus liggen.
Het KC (Korea Certification)-keurmerk geeft aan dat het product voldoet aan de veiligheidsnormen voor producten in Korea.
Samen met het NYCE-keurkerk geeft het NOM (Norma Oficial Mexicana)-keurmerk aan dat het product voldoet aan de veiligheidsnormen voor producten in Mexico.