Paint By Pixel
Paint by Pixel is a relaxing puzzle game where you create beautiful works of art one pixel at a time.
The game also includes an autofill feature and hints to make things easier. With 95 levels to choose from, Paint by Pixel is the perfect game to unwind and explore your artistic side.