Toree's Panic Pack
Toree is back with a rich collection of games. Toree's Panic Pack combines the exciting mini-adventure Toree Genesis, spanning three fast-paced levels in a fresh environment, with Toree Jumbled Jam 2, which is a set of four new and challenging bonus levels using the level styles from Toree 2. Lastly, Toree Missions offers 24 tight challenge missions in a futuristic environment challenging your platforming skills in unique new ways. Get ready for Toree's greatest challenges yet!