Watching videos and screenshots
You will find many videos and screenshots in different sections of the website. They can appear by themselves or in galleries. If you select them, a player will open up in which you can interact with the various media. The screenshot or video you selected will open up at the top, while other media present in that gallery will be displayed in a row below.
If you have selected a video, it will automatically start to play after a brief loading time. Directly below the video is a progress bar, which allows you to move to a certain moment within the video. Options further below allow you to pause and play the video at will, control the volume and display the video in full screen. In full screen mode you can switch back to normal view by selecting the full screen icon again or by pressing Escape.
You can close the media player completely by selecting the close icon at the top right or by pressing Escape.