Error Message: This Code Has Already Been Used
Verify that you are entering the correct download code.
2. If some numbers are hard to read, try entering similar numbers. (For example, a 0 may look like an 8, a 5 may look like a 2, etc.).
If the download code is still not working, it may have been activated incorrectly at the store. Please check with the retailer that provided the code.