Please check the following.
The in-game images and/or sounds do not work/are distorted. Is the product broken?
Press the switch input button on the TV multiple times, and check if the screen is displayed properly. Depending on your TV model, it may take a while before the screen is displayed properly. Please wait for a short while after switching the input.
If the problem is not solved after trying the above, or your Nintendo Classic Mini: NES is in need of repair, please Contact Us.