Nintendo Direct – 27/03/2025
Tune in on March 27th at 16:00 (SA time) for a livestreamed Nintendo Direct, featuring around 30 minutes of upcoming games for Nintendo Switch. There will be no updates about Nintendo Switch 2 during this presentation.
Information about Nintendo Switch 2 will be shared on April 2nd at 15:00 (SA time), in the Nintendo Direct: Nintendo Switch 2 – 02.04.2025 presentation.